Sunday, January 24, 2010

chapter 1

Assalamualaikum.. in this chapter sya nak share ngan korang smua about my love story.. hiihihihi..
jiwang doh...

sya nie.. dlm bab2 cinta kureng sket.. kadang2 dapat.. kadang2 tue.. x dapt.. iyala.. sbb muka x la nak brapa hemsem sgt.. hurm.. my 1st love.. or cinta monyet dlu, ngan seorang gadis 1 sekolah ngan aku.. kat sekolah menengah.. she's older than me 2 years.. tyme tue hangat nak cari kakak angkat la.. nak jadi adik angkat la.. heheeh iyala.. nak cari payung..klu rehat ada la org blanja.. back to the story.. akak angkat aku nie.. aku bg gelaran "F".. baik urg dia tau... sweet.. always belanja sya makang nasi lemak.. tyme rehat.. hurm.. short the story.. 6 bulan dia jadi akak angkat aku... hati nie plak syok kat dia.. lucky dia still single.besalah.. org yg baik2 nie.. mls nak kapel2.. hurm..

satu ari.. aku declare la my feeling kat dia.. aku ckp la yg aku suka kat dia..
pastu dia tnya aku.. y??? aku jwb sbb dia baik n peramah.. dia ckp bg dia masa.. nak fikir benda nie..
1 minggu aku x tegur ngan dia... seminggu jgak la aku x kna blnja makan, pastu da seminggu berlalu.. dia pun bgtau apa decision dia.. dia ckp.. bleh.. tp.... dengan 1 syarat..
fuh hati rasa mcm nak tercabut... sbb gembira.. kna trima jd bf dia... tp syarat dia tu le yg buat aku kna reject.. hurm.. panas tol... syarat dia amat berat..

dia nak aku habis blaja dlu bru nak jd kapel.. agak2 la.. tu kira 10 tahun bru dpt jd bf dia.. entah 10 tahun tue dia da ada anak brapa entah....
tapi tue smua cinta monyet jer... nasib aku x jd monyeet.. ehheehheehe..
lpas dia bgtau syart tue.. aku pun trus down... mcm lgu jay sean down.. ehheeheh.. gurau..

aku ckp kat akak angkat aku.. xpala kak.. akak pun da nak PMR.. so mls la nak kacau akak da..
so stat ari tue.. aku ingt lagi hari dia.. hari selasa.. aku n akak angkat aku da x berconnection lagi.. kira2 3 minggu lagi nak holiday.. dlm masa 3 minggu tue la aku sengsara sgt.. iyer la.. sakit doh jiwa ini.. hehehe.. tapi xpa.. tue smua pengalaman yang amat berguna bagi aku.. to continue my life.. to be more matured.. hehehe... ok la.. da ckup utk chapter 1 nie.. see u all in chapter 2.. mcmna aku bleh join gaduh pastu bleh plak lpas.. hehehee.. lakon baik punya dpan guru disiplin.. hehehe.. ok.. bye..

No comments:

Post a Comment